zGODBA

Moj prvi dres…

Leta 2009 se je majhna deklica z imenom Lara vključila v trening ritmične gimnastike, pod okriljem KRG Narodni dom Ljubljana. Izjemen talent, izražen v obliki naravne gibljivosti in izrazite prezence na tekmovalnem tepihu sta pripeljali do potrebe po novem tekmovalnem dresu. Larina mami Polona je v iskanju pravega dresa za svojo hčerko ubrala povsem drugačno pot! Na fakulteti za modno oblikovanje je med študenti iskala osebo, ki bi ji lahko narisala dres za ritmično gimnastiko.

Usoda se je poigrala in med množico študentov so naleteli ravno name.  Narisati sanjski dres je bilo dokaj enostavno, težava pa se je pojavila pri izvedbi. Ker v tistem trenutku v Sloveniji ni bilo primernega izvajalca za realizacijo skice, sem zbrala pogum in se lotila nečesa povsem novega. Moram priznati, da sploh nisem vedela da obstaja ta šport. Veliko inoviranja, testiranja, vztrajnosti in medsebojne komunikacije je bilo potrebno, da je skica Larinega novega dresa oživela v prvi čudovit bleščeč dres. Seveda prvi dres ni bil povsem idealen, kljub temu pa je bil odlična odskočna deska za vse naslednje drese.

Kako je nastala blagovna znamka Dresy?

Izbira pravega imena blagovne znamke je odgovorno dejanje, hkrati pa je ime nekaj kar te zaznamuje. Spominjam se svojih prvih naročil in prvih stikov s profesionalnimi ritmičarkami. 

Z navdušenjem priznam, da krovno ime Dresy izhaja iz ljubke anekdote v iz terena. V iskanju identitete, ki pravilno opiše vizijo in poslanstvo nove dejavnosti…

Kako me je Zojina mami Andreja shranila v telefon: 

Dresi Katja

031 462 463

 
Eureka! 
Zdaj ni več dvoma, po tem me ljudje prepoznajo in to si lahko zapomniš! Ime blagovne znamke bo Dresy, z ljubkim in mehkim Y na koncu besede. 

 

Facebook

Kaj dogaja na fb? Klik>klik>

Košarica
Your cart is currently empty.